اقتصاد مقاومتی معیار اصلی توسعه اقتصاد کشور است
ارتباط مسئولین اتحادیه با واحدهای صنفی شهرستان
اقتصاد مقاومتی معیار اصلی توسعه اقتصاد کشور است
نوشته شده توسط مهدی باقری شیروان در ساعت 19:6

نماینده استان خراسان شمالی در اتاق اصناف ایران گفت: اقتصاد مقاومتی معیار اصلی توسعه اقتصاد در کشور است.

محمود اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار اتاق اصناف ایران افزود: توجه به مسایل اقتصادی کشور از موضوعات اصلی است که با توجه به شرایط ایران و وجود تحریم‌ها، تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است .

وی اضافه کرد: اصلاح ساختار اجرایی کشور لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است و در این زمینه باید قوانین دست‌و پاگیر که مانع سرمایه گذاری و فعالیت بخش خصوصی هستند، اصلاح شود.

اسدی با تاکید بر اهمیت ساختارسیستم بانکی و پرداخت تسهیلات و تزریق سرمایه به بازار تصریح کرد: در حال حاضر بانکها به لحاظ پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان بخش خصوصی ساختار درستی ندارند و ضروری است تا مسئولان ذیربط توجه بیشتری را به این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه دقیق توسعه اقتصادی باید در دستور کار دولت و مجلس باشد، افزود: در حال حاضر از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های واحدهای تولیدی استفاده نمی‌شود و شرایط و امکانات لازم برای همه تولیدکنندگان وجود ندارد.

اسدی با تاکید بر تعاملات سازنده اتاق اصناف ایران با مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اتاق اصناف ایران مجموعه بزرگی است که باید با داشتن تعاملات سازنده با دولت و مجلس خواسته‌ها و مشکلات اصناف را پیگیری کند.

وی افزود: شهرستان بجنورد دارای پتانسیل فراوان برای تولید است اما مشکل اصلی نبود سرمایه لازم برای واحدهای تولیدی است و لازم است اتاق اصناف ایران برای تامین منابع مالی و گردش سرمایه واحدهای تولیدی، راهکارهای مناسبی را در نظر بگیرد.

اسدی تاکید کرد: به دلیل پایین بودن درآمد مردم در برخی شهرستان‌ها، میزان خرید و فروش ها کاهش یافته و بازار با رکود نسبی همراه است.

وی تعداد واحدهای صنفی فعال در شهرستان بجنورد را 15 هزار واحد برشمرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: خبر، ،