ارتباط مسئولین اتحادیه با واحدهای صنفی شهرستان
بازار خراسان شمالي نيازمند ساماندهي و نظارت بيشتر است
نوشته شده توسط مهدی باقری شیروان در ساعت 19:56

بازار خراسان شمالي نيازمند ساماندهي و نظارت بيشتر است

مديرکل تعزيرات حکومتي استان خراسان شمالي، اوضاع بازار استان را شلوغ و آشفته دانست و گفت: بازار استان نيازمند نظارت بيشتر و ساماندهي است.

داريوش جودکي، مديرکل تعزيرات حکومتي خراسان شمالي در نشست خبري با خبرنگاران استان با اعلام اين مطلب گفت: اولويت کاري ما تنظيم بازار و دفاع از حقوق مصرف کننده است.
وي با بيان اينکه خراسان شمالي به لحاظ اقتصادي صنعتي ضعيف دارد، افزود: اقتصاد استان بر پايه دامپروري و کشاورزي باتمکن مالي پايين ساکنان است.
جودکي ادامه داد: اين در حالي است که شهروندان آنهم نسبت به حق و حقوق خود آشنايي ندارند.
مديرکل تعزيرات حکومتي استان با اشاره به نقش تعزيرات حکومتي به عنوان يکي از دستگاه هاي ناظر بر تنظيم کمي و کيفي بازار، بر ارتباط تنگاتنگ با اتاق اصناف استان و تعامل بيشتر با سازمان صنعت ومعدن و دستگاه هاي مرتبط چون نيروي انتظامي ، بهداشت و درمان ، استاندارد و دامپزشکي تاکيد کرد.
جودکي وظايف کاري تعزيرات حکومتي را گسترده دانست و اظهار کرد: تمام امور مربوط به گران فروشي ، کم فروشي، احتکار ، عرضه خارج از شبکه، تخلفات دارويي، بهداشتي و زير ميزي پرشکان ، گارانتي و خدمات پس از فروش کالاها و خودروها و قاچاق کالا از جمله وظايف کاري تعزيرات حکومتي است.
وي بهترين معيار قضاوت را مردم دانست و گفت: هرگاه مردم از عملکردمان راضي شدند به معناي اين است که آن مسئول وظيفه خود را به درستي انجام داده است.
به گزارش خبرنگار ما داريوش جودکي مديرکل جديد تعزيرات حکومتي استان تنها سه روز بعد از انتصاب خود اولين نشست خبري خود را با خبرنگاران استان برگزار کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: خبر، ،