عرضه آدامس تریدنت و فایو ممنوع است
ارتباط مسئولین اتحادیه با واحدهای صنفی شهرستان
عرضه آدامس تریدنت و فایو ممنوع است
نوشته شده توسط مهدی باقری شیروان در ساعت 21:2
داد.

به گزارش رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی  : خرید و فروش و عرضه ی آدامس های امریکایی نظیر : فایو (5) و تریدنت در سطح استان ممنوع است.

 

وی با اعلام این خبر تصریح کرد : این آدامس ها و گونه ی مشابه آن در بازار به علت دارا بودن 1 تا 4 درصد الکل علاوه بر زیان های جسمی از سوی مراجع نیز حرام اعلام شده است.

 

سرهنگ جلالی با بیان اینکه ورود این گونه آدامس ها در بازار کشور از سوی عاملان پشت پرده و حساب شده است خاطر نشان کرد : عنوان تجاری این آدامس ها مربوط به شرکت های صهیونیستی و یهودی است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ممنوعیت عرضه ی این اقلام به اتاق اصناف های سطح کشور اطلاع رسانی شده است اظهار داشت : از تمام بازرسان ادارات صنعت معدن و تجارت ، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی و همکاران انتظامی در پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرهای استان تقاضا داریم نسبت به جمع آوری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام نمایند.

 

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی در خاتمه ضمن هشدار به خانواده های مازندرانی جهت عدم مصرف فرزندا ن شان از این گونه آدامس ها به جهت دلایل پزشکی و دینی اذعان داشت : این گونه آدامس های باترکیبات الکلی اولین بار از سوی یک فرد بهایی در سال 1390 وارد کشور شده است.

 

اخبار تکمیلی به همراه لیست کامل آدامس های ممنوع و الکلی متعاقبا اعلام خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: خبر، ،