معرفی نماینده وزیر صنعت در اتاق اصناف تا ۲ روز آینده
ارتباط مسئولین اتحادیه با واحدهای صنفی شهرستان
معرفی نماینده وزیر صنعت در اتاق اصناف تا ۲ روز آینده
نوشته شده توسط مهدی باقری شیروان در ساعت 16:16

رئیس اتاق اصناف ایران از معرفی نماینده وزیر صنعت در اتاق اصناف تا ۲ روز آینده خبر داد.

به گزارش اتاق اصناف ایران به نقل از فارس، علی فاضلی در مورد سرانجام انتخابات اتاق اصناف ایران و معرفی نماینده دولت، گفت: با گذشت یک هفته از انتخابات اتاق اصناف، روند انتخابات تایید شد و نماینده وزیر صنعت در هیأت رئیسه اتاق اصناف نیز ظرف 48 ساعت آینده معرفی می‌شود.

عرضه فاکتور رسمی اتاق اصناف ایران در میدان تره بار

وی در پاسخ به اینکه بنا بود تا برای ساماندهی بازار میوه فاکتورهای رسمی اتاق اصناف ایران در دسترس حجره‌داران قرار بگیرد و این موضوع به کجا رسید، گفت: فاکتورها چاپ شده و به اعضای صنف ابلاغ شده است. اما اجرای این کار برای حجره‌داران کمی سخت است.

حجره داران واقعی باید شناسایی شوند

رئیس اتاق اصناف ایران با اذعان به اینکه هنوز آنطور که دلمان می‌خواهد مسائل بازار حل و فصل نشده، خاطرنشان کرد: ما می‌خواستیم که حجره‌دار به صورت واقعی شناسایی شود و حجره داران هنگام مراجعه بازرسان صنفی حضور داشته باشند، نه آنکه دلالان به عنوان شریک نیم‌دانگ در کنار صاحب غرفه کار کنند ؛اگرچه ما آنها را به رسمیت می‌شناسیم.

وفور عرضه کالا در بازار میوه،‌کالاهای اساسی و لوازم خانگی/ قیمت‌ها شکست

فاضلی در مورد ایجاد رونق در بازار به‌ویژه کالاهای اساسی این گونه توضیح داد که طی 45 روز اخیر با بالا رفتن میزان عرضه در بازار در بخش‌های مختلف به‌ویژه میوه، کالاهای اساسی و حتی لوازم خانگی کالا ارزانتر شده است، اما آن رونقی که مدنظر ماست وجود ندارد.

رونق در اصناف مرتبط با ساخت و ساز

وی به این نکته اشاره کرد که در بخش‌های مرتبط با ساختمان به دلیل افزایش میزان ساخت و ساز رونق بهتری دیده می‌شود و صنف‌های آهن، در و پنجره و سایر اصناف مرتبط اکنون وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته دارند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: خبر، ،