رئیس اتحادیه صنف بارفروشان مشهد خبرداد: کاهش قیمت صیفی جات به زودی
ارتباط مسئولین اتحادیه با واحدهای صنفی شهرستان
رئیس اتحادیه صنف بارفروشان مشهد خبرداد: کاهش قیمت صیفی جات به زودی
نوشته شده توسط مهدی باقری شیروان در ساعت 21:12

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان مشهد اظهار داشت: با توجه به همزمانی سرمای زودهنگام با ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلی بیش از نیمی از ناوگان حمل و نقل عمومی، بازاربا افزایش قیمت بعضی از اقلام صیفی جات از جمله گوجه فرنگی که از استانهای جنوبی کشور به سمت استانهای شمالی حمل و عرضه می شود روبه رو شد .


به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مشهد هاشم افخمی بااشاره به ثبات نسبی آب و هوا و همچنین حرکت مجدد ناوگان حمل و نقل عمومی در هفته آتی در خصوص کاهش قیمت این اقلام اظهار امیدواری کرد و در ادامه افزود: میوه های تابستانی مانند انگور، گلابی، انجیر و ... به دلیل کاهش و اتمام ذخیره این میوه ها با افزایش نسبی قیمت در میادین بار عرضه می گردد.

وی خاطرنشان کرد: سیب زمینی و پیاز که از عمده خرید سبد مصرف شهروندان می باشد با قیمت های مناسب در حال عرضه بوده وهمچنین میوه های پاییزی از جمله انار، میوه های زمستانی مانند مرکبات و در مجموع میوه و تره بار به وفور در سطح میادین بار قابل عرضه بوده و میانگین قیمت آنها تقریباً مناسب و شهروندان می توانند با مراجعه به میادین بار مرکزی ( سپاد) رضوی و نوغان اقلام مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

 

روابط عمومی اتاق اصناف مشهد




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: خبر، ،