هیات بیت الحسین(ع) اصناف ایران افتتاح شد
ارتباط مسئولین اتحادیه با واحدهای صنفی شهرستان
هیات بیت الحسین(ع) اصناف ایران افتتاح شد
نوشته شده توسط مهدی باقری شیروان در ساعت 23:18

BeytoHossein

به گزارش اتاق اصناف ایران، در این مراسم علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران ، جمعی از اعضای هیات رئیسه اتاق ایران و تهران ، همچنین چند تن از معاونان و مدیران و شماری از کارکنان اتاق حضور داشتند.

رییس اتاق اصناف ایران با تاکید بر رویکرد فرهنگی اتاق در دوره جدید فعالیت ها گفت: مسایل دینی و مذهبی بخصوص قیام سیدالشهدا(ع) و درس هایی که شیعه در گذر زمان گرفته است، همیشه مورد توجه قاطبه اصناف اعم از اتحادیه ها و اتاق های سراسر کشور بوده است.

فاضلی افزود: کمتر اتحادیه یا اتاقی را در سراسر ایران می توان سراغ گرفت که از قدیم الایام هیات یا حسینیه ای نداشته باشد و در آن فرهنگ عاشورا تبیین و ترویج نشود و این مهم از مزیت های خاص اصناف و بازاریان است.

وی گفت: اتاق اصناف ایران طی سه ماه اخیر فعالیت خود علاوه بر تاسیس هیات بیت الحسین(ع) ، دارالقرآن اصناف ایران را نیز تاسیس کرد و بنا داریم با کمک نمایندگان و کارکنان فرهیخته و متعهد اتاق های اصناف سراسر کشور فرهنگ توجه عملی به قرآن و فلسفه قیام اباعبدالله الحسین (ع) را بیش از پیش نهادینه کنیم.

بر اساس این گزارش، در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا همه شرکت کنندگان میهمان سفره اباعبدالله الحسین (ع) بودند.

یادآور می شود: مراسم قرائت زیارت عاشورای امام حسین (ع) سومین امام شیعیان جهان در تمام روزهای دهه نخست ماه محرم در محل اتاق اصناف ایران برگزار می شود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: خبر، ،