مقالات کسب و کار
ارتباط مسئولین اتحادیه با واحدهای صنفی شهرستان
مقالات کسب و کار
نوشته شده توسط مهدی باقری شیروان در ساعت 23:52

آیا زنان در سرمایه گذاری محتاط تر هستند؟

 

ریزه كارى‌هاى خرید طلا

خرید طلا یكی از خریدهایی است كه بیشتر مورد علاقه خانم‌هاست اما همین خرید به ظاهر ساده، ریزه‌كاری‌های خیلی مهمی دارد كه  باید آنها را به خاطر بسپارید؛ نكاتی مانند اجرت ساخت، ضمانت جواهرات یا مورد اعتماد بودن مغازه طلافروشی  موضوعات مهمی است كه باید هركسی در مورد آن اطلاعات دقیقی داشته باشد. اگر می‌خواهید به جواب تمام این سؤالات برسید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.
 

طلای ایرانی یا خارجی؟

یک کار و تجارت موفق با 9 نکته

امروز برای موفق شدن در یک کار و تجارت، باید انعطاف‌پذیر باشید، برنامه‌ریزی خوب داشته باشید و مهارت‌های سازمانی را بدانید. خیلی افراد با این فکر کاری را شروع می‌کنند که با روشن کردن کامپیوترها یا باز کردن در شرکتشان، پول پارو خواهند کرد. اما واقعیت این است که پول درآوردن خیلی سخت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. به همین دلیل باید برای برنامه‌ریزی وقت بگذارید تا موفق شوید.
نکات زیر می‌تواند کمکتان کند:
 

چگونه درآمد نامنظم خود را مدیریت کنید

نویسنده: استیسی جانسون
مترجم: مریم رضایی
منبع: CSM
بسیاری از افراد، به خصوص افراد خوداشتغال، درآمد ثابت ماهانه ندارند. اما تلاش برای تنظیم بودجه با دریافتی نامنظم، امکان‌پذیر است.

شش راز که شما را میلیاردر خواهد کرد

مروزه اغلب ثروتمندان کسانی هستند که قبلا در طبقه ی متوسط اجتماعی قرار داشته اند، در یک خانه ی بسیار معمولی زندگی می کرده اند، از مغازه هایی خرید می کرده اند که بیشتر تخفیف بدهند و از کارمندان تمام وقت بوده اند، درست مثل همه ی ما!

 

اما چه شد که توانستند جزو ثروتمندترین افراد جامعه ی خود قرار گیرند؟ اغلب ثروتمندان به چند اصل کلی و بسیار مهم پایبندند که آن ها را به موفقیت و ثروت رسانده است:

1- تنها به جایی که می خواهید برسید چشم بدوزید

چرا بعضي‌ها موفق‌تر هستند؟

کمتر کسي است که دلش نخواهد در زندگي موفقيت چشمگيري به دست آورد، اما تا به حال به اين موضوع فکر کرده‌ايد که چرا بعضي از افراد هر چقدر تلاش مي‌کنند به نقطه ايده‌آلي که در ذهنشان تجسم کرده‌اند نمي‌رسند، اما در مقابل عده‌اي ديگر هستند که در هر زمينه‌اي که فعاليت مي‌کنند به موفقيت مي‌رسند.

تعداد اين آدم‌ها خيلي کمتر از تعداد آدم‌ها‌ي ناموفق است اما چرا؟ ما راز موفقيت اين دسته از افراد را برايتان خواهيم گفت و مطمئن باشيد اگر به آن عمل کنيد موفق خواهيد شد.

مهم‌ترين قانون پولد‌ار‌شدن را بياموزيد

دنيا پر از آدم‌هاي با استعداد فقير است. غالب آن‌ها يا فقيرند يا در تنگناهاي مالي دست و پا مي‌زنند يا كمتر از مقداري كه در توان‌شان است پول در مي‌آورند. اين نه به‌دليل دانسته‌هاي‌شان است، بلكه به‌دليل چيزهايي است كه نمي‌دانند.

در مورد مشكلات مالي يا حرفه‌اي،  غالبا كمبود دادن و گرفتن در كنار هم به چشم مي‌خورد.

مردم بي‌پول بسياري وجود دارند كه علت فقرشان اين است كه نه گيرنده خوبي هستند و نه بخشنده خوبي در حقيقت نه خوب ياد مي‌گيرند و نه خوب ياد مي‌دهند.
 

وقتی زندگی خوب پیش نمی‌رود، این ۸ نکته را به خاطر بیاورید

حقیقت این است که خوشبختی، نداشتن مشکل نیست، توانایی کنار آمدن با آنهاست. اگر ذهن شما مسئله‌ای برای متمرکز شدن روی آن نداشت، می‌دانید چقدر سرگردان می‌شد؟ همیشه نگاهتان به چیزهایی باشد که دارید نه چیزهایی که از دست داده‌اید. چون چیزهایی که زندگی از شما می‌گیرد مهم نیستند، آنچه اهمیت دارد این است که با چیزهایی که برایتان باقی مانده است چه می‌کنید.
 

در زیر به ۸ چیزی اشاره می‌کنیم که به شما در زمان سختی‌ها انگیزه می‌دهد:
 

3 اشتباه ساده که قاتل کسب و کار شماست

 براي اينکه کسب و کاري را شروع کنيد و از آن مهم تر ادامه دهيد و مهمتر از همه در آن موفقيت کسب کنيد، نيازمند دانستن مجموعه اي از بايدها و نبايدها هستيد.

معمولا در مورد بايدها زياد صحبت مي شود، اما کمتر پيش مي آيد که در مورد نبايدها و اشتباهات بحثي به ميان آيد. در اينجا از 3 اشتباهي خواهيم گفت، که قاتل خاموش کسب و کار شماست:

دست از اين کارها برداريد تا هميشه شاد بمانيد

در زندگي شما فعاليت‌هايي وجود دارند که با انجام ندادن آنها مي‌توانيد زندگي شادتري را تجربه کنيد. همين حالا اين کارها را از زندگي‌تان حذف کنيد تا بيشتر بخنديد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزش، ،